باطن یا ظاهر؟؟؟

گویند به مد پرستان دیگر خدا پرستید   زیرا که آخرین مد غیر از کفن نباشد

می دونی فقط مد پرستا نه ..به دروغگو ها ..مال مردم خور ها ...ظالم ها ...فریب کارها ...باید گفت : دیگر خدا پرستید...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ali چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:42 ب.ظ

sallam
man tamame safahate blogetoon ro tahala khondam az avalish
kheili farazo nashib dashthich vaghtam barat nazaramo nafrestadam chon hamishe balatar az motevaset bood vali in be baghiye nemikhore

s جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.khanomgoli.mihanblog.com/

salam khanomi.khobi aziam
baba kam peidai shaba biya karet daram
chera up mikoni be man nemigi azizam
movazebe khodet bash
byeeeeeeeee

امیر سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام وبلاگتون خیلی برام زیباست مخصوصا اشعارو نوشته های خودتون. امیدوارم موفق باشید. فقط اگر لطف کنید برای نوشته هاتون تاریخ بزنید خیلی بهتر می شه

مسعود از خاطر تنها دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.massoud7777.blogfa.com

سلام - خوبید ؟ امروز رفته بودم توی قسمت تحلیل آمار وبلاگم دیدم از وبلاگ شما که من نمیشناختمش - چند تا بازدید کننده داشتم - فهمیدم که شما لینک کردین من و .
خواستم بیام نشکر کنم از لطفت و محبتت . تمام نظرات وبلاگم و گشتم -دیدم هیچ نظری از قلم شما درج نشده !
تعجب کردم که پس چطور افتخار دادین وبلاگی رو لینک کردین که نمیشناسینش !
ممنون میشم بدونم وبلاگ حقیر من و کجا دیدین و چه چیزش نظرتون رو جلب کرده که لینکش کردین .
فرصت نشد وبلاگتون رو بخونم و نظر بدم - اما حتما اینکار و میکنم .
باز هم ممنون - امیدوارم لایق این محبت شما باشم .
منتظر قدم سبزتون در خاطر تنها هستم .
ایام بکام - ممنون . میم.نون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد