برای رسیدن ، چه راهی بریدم
در آغاز رفتن ، به پایان رسیدم

به آیین دل سر سپردم دمادم
که یک عمر بی وقفه در خون تپیدم

به هر کس که دل باختم ، داغ دیدم
به هر جا که گل کاشتم ، خار چیدم

من از خیر این ناخدایان گذشتم
خدایی برای خودم آفریدم

به چشمم بدِ مردمان عین خوبی است
که من هرچه دیدم ، ز چشم تو دیدم

دهانم شد از بوی نام تو لبریز
به هر کس که گل گفتم و گل شنیدم .برج من همیشه استوار باش چون دوستت دارم.Broken Heart






نظرات 1 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.mehran3f.blogsky.com

سلام . راستش من شما را یادم نمی اید که بهتون گفته باشم مشکوک میزنید.......
ولی هر کی که هستی لطفآ خودت را معرفی کن. و راستی از نوشتهات خیلی خوشم امد. واقعآ قشنگ مینویسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد