سلام
دوستت دارم  . زیباترین واژه ای که بر روی لبانم جاری است نام تو است . نا خوداگاه همیشه در ذهنم جاری هستی و تمام فکرم را به خود مشغول کرده ای . جاری بودن عشق را در وجودم مدیون تو هستم .
من تو را به خاطر خودت دوست دارم ..............
همیشه دلم خواسته که راحت و بدون پرده با تو حرف بزنم اما خیلی کم پیش امده که توانسته باشم با تو راحت حرف بزنم. نه اینکه مغرور باشم نه . خودت خوب می دانی که اینطور نیست
از ته دل می گویم دوستت دارم . برج میلاد من
                                                                                   همیشه وفادارتSingle Rose
نظرات 1 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:48 ق.ظ http://www.mehran3f.blogsky.com

سلام. به نظر آدم مشکوکی میایی
در هر صورت موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد