سلام

پارسال همچین روزی رو یادت می یاد . یکسال و یک روز از اون حرفامون گذشت .دیروز که ۳۰ فروردین بود به یاد همون روز مسیری رو که پارسال رفتیم طی کردم و همون جایی که نشسته بودیم چند دقیقه ای نشستم اما با این تفاوت که تو در کنارم نبودی .من رو تنها گذاشتی بدون اینکه به خودت زحمتی بدی ٬بدون اینکه مبارزه ای برای هدفت کرده باشی . تو فقط با احساسات من بازی کردی . 
من تو رو باور کرده بودم به تو تکیه کرده بودم بیشتر از اون چه که فکر کنی دوستت داشتم .ولی تو سادگی و صداقت من رو نادیده گرفتی .
همیشه می شنیدم که به حرف پسرها نباید اعتماد کرد. ولی من تو رو چیز دیگه ای در ذهنم تصور می کردم .شخصیتی ورای همه شخصیتهایی که دیده بودم. ولی حالا می فهم که اشتباه کردم .
من ندانستم از اول که تو بی مهر و وفایی
                           عهد نا بستن از آن به که ببندی و نپایی
حالا می فهمم کسی که دم از عشق و عاشقی می زنه همش حرفه.  تا چیزی براش سود نداشته باشه براش مهم نیست.
به هر حال خوب یا بد من هم تموم شد . ارزوی خوشبختی و سعادت رو برات دارم . خداحافظ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد