برای تو برای من....

دلم برای کسی تنگ است... دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گل های باغ می آورد وگیسوان بلندش را - به بادها می داد و دست های سپیدش را - به آب می بخشید دلم برای کسی تنگ است که آن دونرگس جادو را به عمق آبی دریای واژگون می دوخت و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند دلم برای کسی تنگ است که همچو کودک معصومی دلش برای دلم می سوخت و مهربانی خود را - نثار من می کرد دلم برای کسی تنگ است که تا شمال ترین شمال و در جنوب ترین جنوب - درهمه حال همیشه در همه جا - آه با که بتوان گفت که بود با من و - پیوسته نیز بی من بود و کار من زفراقش فغان و شیون بود کسی که بی من ماند کسی که با من نیست کسی ... - دگر کافی ست.
نظرات 1 + ارسال نظر
خادم المهدی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.313.blogsky.com

موفق باشید و دست یاریگر مهدی فاطمه به همراهتان....
یا علی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد