خوب من

 

امروز به خاطر امتحان کارشناسی ارشد که فردا قراره برگزار بشه کلاسهای بعد ازظهر تشکیل نشد و من زودتر اومدم خونه . راستی استادمون امتحان نگرفت قرار شد هفته بعد.....امروز تو کافی نت دانشگاه برای بچه ها تحقیق هاشون رو تایپ کردم و به آدرس امیل استادمون فرستادم.پدرم در اومد !!!!!!!!!!!!!!! ولی ارزششو داشت اینقدر برام دعای خیر کردن فکر کنم تا آخر عمرم بستم باشه.

بارانی باید

همه چیز گاه اگر تیره می نماید

باز روشن می شود زود

تنها فراموش نکن این حقیقتی است: بارانی باید، تا رنگین کمانی بر آید

ولیمو های ترشی تا که شربتی گوارا فراهم شود

و گاه روزهایی در زحمت

تا که از ما ،انسانهای تواناتر بسازد

خورشید دوباره خواهد درخشید ، زود

خواهی دید.

«کولین مک کارتی»

دلم برات خیلی تنگ شده .تقریباً بیست روزه که ندیدمت. از خدا می خوام که همیشه مواظبت باشه.

برج میلاد همیشه بفکرت هستم..........
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد